top of page

Naša galaksija


Ritam misteriozne djevojke prostire se beskrajnim zvijezdama. Zvijezde udaljene milijarde svjetlosnih godina zapravo su bliže nego što mislim. To su zvijezde koje pišu našu zaboravljenu pjesmu koju će moje srce ponovno zapjevati. Začarana prašina putuje u tami, jedina svjetlost proizlazi iz njene duše. Zvuk u tom crnilu ne postoji, gorka tišina, mogu čuti kako mi krv teče kroz vene.
Svemir ne mogu razumjeti niti osluškivati, ali zato svemir može razumjeti moje želje i čuje moje glasove. Jesi li se ikada zapitala koliko dugo svemir putuje? Jesi li se ikada zapitala koliko dugo postoje zvijezde? Jesi li se ikada zapitala koliko dugo naša ljubav to crnilo pretvara u svemirsku dugu. Duga koja putuje prema našim srcima. Svemir čuje naše bolove i vapaje za pomoć, dok vrištimo prema nebesima iznad.
Zvijezde su moje najveće bogatstvo koje imam. Zvijezde čuju koje su moje najdublje i najmračnije želje. Zvijezde su svjedočile mojim suzama koje teku niz moje obraze. Zvijezde tisućama godina znaju svaku sitnicu o svakoj osobi, kao i o njezinim generacijama. Zvijezde naklonjene nama smrtnicima, pjevaju moju sudbinu kojoj se sve više i više približava duga.
Za mene su zvijezde toliko zanesene našim srcima, kao i dušama, ponekad se svađaju sa svemirom da nam ostvare želje. Meni su zvijezde pokazale smisao života. Za mene su zvijezde lijepi ostaci dobrih predznaka koji žive i nakon što su otišli u zaborav. Njihova osobnost je puno više od bijele svjetlucave točke koju promatram sam u crnilu čekajući tu zanosnu dugu.
Mogu ostati koliko god žele u tom beskrajnom svemiru. Zvijezde su puno više nego što mislim. Zvijezde pomažu voditi put. Svemir je također nježna duša. Svemir je strpljiv, oprašta svima i vrlo je poseban kada sluša moje želje i ostvarenja. Svemir pomaže da se ostvare najljepše želje, Zato što svemir zna koja je svrha i smisao svega.
Svemir mi je ponovno otvorio oči i odveo me na pravi put. Očaravajuća i zasljepljujuća duga pojavila se pred mojim očima. Toliko sam ju čekao, niti sam ne znam koliko je vremena prošlo od kada sam ostao zamrznut u vremenu čekajući. Svemir me odveo negdje što ne mogu opisati. Odveo me u tvoj nježni zagrljaj, u tvoje mekane ruke, odveo me u našu galaksiju.


bottom of page