top of page

Glasna tišina

Sunčeve zrake probijaju se kroz polu otvoreni prozor. Obasjavaju oči boje duge, boje se miješaju stvarajući usporeni ritam glazbe.
Pogled mi seže kroz čitavo njezino tijelo, svileno, lijepog tena, možda čak i smrtno. Anđeosko lice i dalje spava, zrake sada već struje kroz čitavo tijelo. Njezina sjena na toplom zidu, ocrtavaju se njezine prekrasne obline. Smrtonosni trenutak za moje srce, ona ga čuva, ona ga voli, puknuti ne može, ona to dozvoliti neće.
Gledam nešto što ću gledati cijeli život, moju damu mekog srca. Maleni djetlić pojavi se pred prozorom i počinje pjesma buđenja. Uz smiješak prelijepo lice počinje otvarati oči, potiho progovori "dobro jutro ljubavi". Odgovorim istim tonom glasom i poljubih je u rumene obraze pa medene usne.
Osjetivši miris voća i kave, razbudila se moja medena. Gledam kako zavodljivo uzima jabuku, svakim novim zagrizom pogled bijaše upućen meni. Gledam ju, ona gleda mene, zanosno se isprepliću užareni pogledi, sve je stalo, svijet se oko nas zaustavio.
Malena ruka uzima marmeladu, ispunjena rajskim okusima. Temperatura postaje sve jača, soba postaje sve užarenija od naše psihološke igre. Tko će prvi popustiti, pitam se može li biti bolje od ovoga. U sobi je apsolutna tišina, i dalje njezini pokreti, zbog kojih se u meni sve više i više budi osjećaj grijeha. Grijeh zbog kojeg bi na doživotno htio biti pokraj nje, svako jutro kao ovo. Nešto što ni sam Bog opisati ne može. Riječi za nas ne postoje, naša topla ispunjena srca sviraju pjesmu koja nema kraja, igra se i dalje nastavlja.
Obrok nije gotov, njena provokacija je sve bolja, uživam gledajući koliko je samo galantna i opuštena dok igra našu malu igru. Pogled zastane u trenutku dok marmelada u usporenom vremenu pada prema njenim grudima. Sve mi se čini kako je s namjerom htjela upravo ovo. Zamrznula mi je pogled postupkom koji sve mijenja. Pogledah ju prema njezinim plavetnim očima, njezin pogled sve mi je rekao. Zatim je samo još više probudila moju želju za dodatnim razbuđivanjem.
Otkopčavši bluzu dodatno mi je omogućila pogled na njene grudi, šećer na kraju. Opasni osmijeh pun provokacije uputila je i pogledala prema mjestu gdje padoh marmelada. Sve ostalo ostaje zapisano u našoj pjesmi, pjesma koja je nastala u sobi punoj žara, provokacija i ljubavi.
Sve to, baš to pjesmu je napisalo zahvaljujući našoj igri. Povijest se piše, pjesma napisana u glasnoj tišini, naša srca otpjevala su tišinu koja traje zauvijek.
bottom of page