top of page

Naša kiša

Zvuk kiše budi me iz sna koji još uvijek traje. Jedan oblak ostao je potpuno u bjelini. Oko njega tmurno i depresivno ništavilo. Bijeli oblak iz kojeg se pojavljuju munje svakim mojim otkucajem srca. Udah i izdah postaje ritam oblaka koji se polako širi. Gledam ga, on gleda mene, kao da gledam tebe, bijelog anđela koji je svoja slomljena krila popravio i složio ga poput mozaika.
Slomljena bila si, sadašnjost je daleko drugačija, nisi odustala, pronašla si svu sreću ovog svijeta. Bio sam samo trenutak u snovima iz kojeg još uvijek usporeno pada kapljica prema tlu u kojem piše nešto što i sama znaš. Ono što ti nije bilo dovoljno, tražila si nešto drugo, pronašla nisi. Kao što ja nisam pronašao sebe nakon što je kapljica dotaknula tlo i izbrisalo se zauvijek.
Zauvijek, nešto što je nama nepoznato, gubim svaki dio tvoje sada nikakve ljubavi. I dalje bježiš od istine, istina koja bi ti odgovorila na sva pitanja. Trčanje za mene ne postoji, umoran sam bježati od svojih snova i želja. Upravo si to bila za mene kada sam ti rekao ono što je kapljica uzela i uništila. Kiša je započela kao što je i prekinula osmijeh na licu sada meni nepoznatoj djevojci koja sada neku drugu kapljicu čuva na svojem dlanu.
Bijeli oblak sada je već na cijelom horizontu, želi mi pokazati kako nisi tužna, već ti je netko drugi stavio osmijeh na lice i pružio ono što ja nisam. Jesam ali nedovoljno, tako si mi rekla sekundu prije nego što mi je kapljica zauvijek ostavila neizbrisivi trag. Trag i sjećanje na djevojku koja je znala i suosjećala ono što se izgubilo.
Hrabro si zakoračila prema novom putu koji vodi prema sreći, tamo gdje je sviće sunce. Moji put, mrak i tišina prevladavaju svakim mojim korakom. Put kojim svaki dan hodam i dalje je crno ništavilo u kojem si ostavila podsjetnik na sebe. Nevrijeme i dalje je tu, zajedno s kapljicama u kojima i dalje postoje dvije riječi. Znala jesi, uzvratila nisi, ono što se zove ljubav, padaju slova s neba, sada ja slažem mozaik i složim "volim te" koje je zauvijek ostalo u kapljicama naše kiše.
bottom of page